روز اول
دیوان عمل نامه

*دقت کنین من نوشتم کارهای خوب و بد از نظر من یعنی ممکنه در حقیقت اینجوری نباشه*

*(خوشحال میشم نظر بدین و بگین بهتره چه کارهای دیگه ای رو انجام بدم و بهتره چه کارایی رو انجام ندم چه کارایی که من فکر میکردم خوبه ، بده و چه کارهایی رو که من فکر میکردم بده ، خوبه )*

کارهای خوب از نظر من : 1-خونه رو تمیز کردم و ظرفها رو شستم و همه جا رو مرتب کردم(چون مامانم گفته بود و برای راحتی خواهر و پدرم)

2-تمرین زبان انگلیسی (برای همه ی اهدافی که در سر دارم)

3-یه کم قران گوش کردم(برای آشنایی بیشتر با دینم و چون فکر میکنم قران از همه ی کتاب های منطقی که در حال حاضر دارم میخونم قوی تره)

4-درس خوندم (برای اینکه در آینده زحمت های همه ی کسانی که به من لطف داشتنو جبران کنم و برای همه اهدافم)

5-یه کم فکر کردم(برای، برای نمیدونم چی فکر کردم ببینم واسه چی بدنیا اومدم چطوری میتونم به نظرهای همه ی آدمای دوروبرم احترام بگذارم و قضاوت نکنم)(این بخش یعنی فکر کردن سخت تر از همه بخشها بود)

6-کلی خندیدم (برای امید دادن به همه ی آدمای دوروبرم و مخصوصا خودم)

7-نقاشی کشیدم(برای اینکه فکر میکنم آرومم میکنه و باعث میشه فکرمو متمرکز کنم)

8-یه کتاب جدید خریدم اسمش "منطق کاربردی" (برای اینکه یاد بگیرم چطوری فکر کنم)

9- با بابام در مورد مساله های فلسفی عقیدتی حرف زدم اینبار بدون تعصب گوش کردم(برای اینکه بابام خیلی اطلاعاتش بالاست و میتونه به من کمک کنه)

10-اخبار گوش کردم (برای اینکه بدونم تو جامعم چه خبره شاید کمکی از دست من بر بیاد )

کارهای بد از نظر من : 1- آک (این رازه)(شاید برای اینکه هنوز ضعیفم )

2-نماز خوندم ولی اصلا نفهمیدم چی خوندم (شاید برای اینکه نماز برام یه عادت شده و چیز زیادی در موردش نمیدونم)

3-کلی وقت تلف شده داشتم (شاید برا اینکه خیلی تنبلم)

4-به مامانم زنگ نزدم حال و احوالشو بپرسم (شاید برای اینکه بازم تنبلم)

ارزیابی من از کارهای خودم :

فکر میکنم واسه شروع بد نبود.



نظرات شما عزیزان:

ساعت12:32---9 دی 1391


سلام

گلم . خسته نباشی...

راستی اون آکی که نوشتی. خیلی مغزم رو مشغولش کرده. ز میزنم از آبجیت می پرسم محدثه : اک و خود مهدیه هم نمیدونه ولی واقعا خوشحالم که انقدر موشکافانه کارهامو بررسی کردی خیلی دوست دارم


مهدی
ساعت1:45---9 دی 1391
سلام آبجی.

یه موقع نگی این مهدی چه زود خودمونی شد و بهم گفت آبجی .

من به دخترها مبگم آبجی و پسر ها داداش.

وبت خوبه.اخلاقتم خوبه.معلومه دختر با برنامه ای هستی تو کارات و زندگیت.

منم ممنونم که به وبم اومدی و نظر دادی و من اومدم بگم که بیشتر بیا بهم سر بزن.محدثه : سلام ممنون حتما ولی ادرس وبلاگتونو ننوشتین


روح الله
ساعت10:43---8 دی 1391
سلام خسته نباشید

از اینکه به وبلاگ من سرزدید متشک هستم

ومن به چند دلیل علاقه مند به ماهی هستم1.چون که زیباست

2.باعث ارامش زیاد میشود

اینجور که من بگم متوجه نمی شوید باید تج ربه کرد

به ترین دوست تو MAHIMANواگر موافق باشید باهم لینک کنیم اگه دوست داشتید

من را بانام MAHIMANلینک کنیدوبعد به من خبر دهید شمارا با چه نامی لینک کنم محدثه : سلام مرسی سلامت باشین همه ی دلایلی که گفتین برام جالب بود ولی همه ی ابن دلایل بستگی به روحیه شما و کاراکتر شما داره ممکنه دیدن ماهی برای خیلی از افراد عذاب اور باشه اما خوبه اون چیزی رو که باعث ارامشتون میشه رو پیدا کردین با اسم mahiman لینکتون کردم


زمن
ساعت6:05---8 دی 1391
سلام گلم مرسی گه بهم سر زدی

افرین بر تو خوشم اومد همین که اهدافی تو زندگی داری که داری برای رسیدنشون تلاش میکنی خیلی خوبه ادامه بده امیدوارم موفق باشی

با ارزوی بهترین ها سلام ممنون به خاطر امیدواریتون و ممنون به خاطر نظرتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوان عمل نامه و آدرس divaneamalname.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 16182
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1